Mednarodno projektno srečanje učiteljev Erasmus+

UČITELJI ERASMUS+ NA OBISKU V OŠ HORJUL

 

V mrzlem zasneženem tednu med 12. in 16. februarjem je naša šola gostila mednarodno projektno srečanje učiteljev naših partnerskih šol iz mednarodnega projekta Erasmus+. Prišli so učitelji iz Walesa, Švedske, Nemčije, Italije in Poljske. V popoldanskem času so si naši gostje ogledovali nekatere znamenitosti naše dežele, dopoldneve pa so preživljali pri nas na šoli. Poleg resnih sestankov, na katerih so analizirali dosežke in potek projekta ter načrtovali nadaljnje dejavnosti in cilje, so kar nekaj šolskih ur preživeli pri pouku. Pri nekaterih urah so samo opazovali pouk, pri nekaterih urah pa so aktivno sodelovali in popestrili naše običajno šolsko delo.

6.a so obiskali v četrtek  pri uri angleščine. V uvodni predstavitvi gostujočih učiteljev  je  vsak učitelj predstavil svojo državo. Zatem je sledil še kviz iz angleščine in v poznavanju zastav Evropskih držav. Člani zmagovalne ekipe so za nagrado prejeli vsak svoj novi matematični zvezek in vrečko sladkih bonbonov. Njihovega obiska smo bili zelo veseli in upamo, da nas še kdaj obiščejo.

»Bilo mi je všeč, ker smo imeli kviz.«

»Všeč mi je bilo, ko smo dobili zvezke.«

»Všeč mi je bil kviz.«

»Všeč mi je bilo, ker smo se pogovarjali po angleško.«

»Všeč mi je bil angleški kviz.«

»Všeč mi je bilo, ko smo zmagali pri kvizu.«

»Zanimivo, ker smo spoznavali ljudi iz drugih držav.«

»Všeč mi je bilo, ker smo se pogovarjali v angleščini.«

»Bilo mi je zanimivo, ker smo se igrali kviz.«

»Bilo mi je odlično, poučno, pravično, saj učenje – to ni šala, naučila sem se veliko – hvala.«

»Všeč mi je bilo, ker sem spoznala ljudi iz drugih držav.«

»Všeč mi je bilo, ker smo dobili bombone in zvezke.«

 

Tudi 6. b je bil vesel učiteljice iz Anglije in učitelja iz Walesa, ki sta priredila kviz znanja.

»Všeč mi je bilo, da sem se z njimi lahko pogovarjala v angleščini.«

»Učitelji so zelo zabavni.«

»Všeč mi je, da so mi povedali veliko stvari, ki jih nisem vedel.«

»Všeč mi je bilo, da so nam povedali, kako poteka pouk pri njih.«

»Všeč mi je bilo, da so nam pokazali, kje živijo.«

V četrtek sta uro matematike 9. a popestrila učitelj iz Švedske in učiteljica iz Nemčije. Tisti dan je ura potekala v štirih jezikih (slovenščina, angleščina, švedščina, nemščina). Del ure smo se učili matematiko, v drugem delu pa smo se pogovarjali o znamenitostih naših držav. Tema matematične ure je bila kocka. Naučili smo se, kako se v drugih jezikih reče beseda »ploskva« (angleščina: surface, nemščina: flächeu, švedščina: ytor), »kvadrat« (angleščina: square, nemščina: quadrat, švedščina: kvadrat) in »površina« (angleščina: surface, nemščina: oberfläche, švedščina: yta). Ugotovili smo, da se naši jeziki zelo razlikujejo, vendar imamo vseeno nekaj podobnosti, kot je beseda »kvadrat«.

»Bilo je zelo zanimivo in poučno. Z veseljem bi tako uro ponovila.«

»Bilo je zanimivo, saj imajo učitelji različne pristope učenja v različnih državah. Naučili smo se tudi matematične izraze v različnih jezikih«

Učiteljica Sonja Videčnik in učenci 6.a, 6.b in 9.a