Wales 2016

V okviru projekta Erasmus+ smo učenci 8. razreda (Petja Prebil, Nejc Velkavrh, Gašper Stanovnik) z učiteljicama Matejo Istenič in Marjeto Oblak maja odšli v Wales. Tam smo spoznali učence iz Poljske, Nemčije, Italije, Švedske in Turčije.

1.dan:

Z letalom smo se od Benetk odpeljali do Amsterdama ter od tam do Manchestra. Na letališču nas je že pričakal avtobus ter nas odpeljal do 2 uri oddaljenega Caernarfona. Namestili smo se v kampu Riverside kjer smo tudi spali cel teden v šotorih. Pozneje smo spoznali tudi druge učence ter se sprehodili po mestu.

2. dan:

Zbudili smo se v sončno jutro vendar se je zatem že ulilo in pooblačilo. Na mizi nas je pričakal pravi angleški zajtrk, ki smo ga bili proti koncu tedna že precej siti. Bil je kar obilen saj je bila na krožniku krvavica, pečen krompir ter gobe, klobasica, paradižnik ter poširano jajce, zraven pa si dobil še toast z maslom in marmelado. Skupaj smo se odpravili v šolo Emrys ap Iwan ter spoznali tamkajšnje učence. Razdelili so nas v mešane skupine. Delali smo predstavitev o zaščitenju narave v knjižnici. Razkazali so nam tudi njihovo šolo. Z učiteljico smo odšli do mestne hiše kjer nam je o tamkajšnji politiki razlagal župan.

3. dan:

Skupaj z ostalimi udeleženci projekta smo odšli v vojaški muzej v Mancesterju, kasneje pa v nakupovalni center kjer smo si privoščili z veliko izbiro vseh vrst trgovin.

4. dan:

Čeprav je bilo jutro deževno smo se vseeno odpeljali do nacionalnega parka Snowdonia, saj smo imeli pohod na goro Snowdon. Med pohodom pa ni bilo nič kaj prijetno saj je padal dež in pihal veter. Ker smo bili čisto premočeni smo se obrnili pri prvi postojanki kar je bilo približno na pol poti. Ker nismo imeli večerje med vikendi in smo se morali znajti sami smo odšli jest v bistro. Naročili smo špinačno juho, ki je bila zelo pekoča, tako, da smo potem pekočino blažili s kruhom.

5. dan:

Odpeljali smo se do morja in oblekli v kopalke ter neoprenske obleke. Razložili so nam osnove srfanja, potem pa smo se ogreli ter odšli v morje, ki pa je imelo le 8 C°.

Popoldne smo odšli v obmorsko mesto Llandudno. Bili smo prosti zato smo se lahko razgledali sami. Ravno ta dan so imeli tudi zbor Porschejev. Kupili pa smo si tudi veliko spominkov.

6. dan:

Zjutraj po zajtrku smo najprej odšli v šolo. Vsak je dobil skupino učencev. Pogovarjali smo se o državi iz katere prihajamo in naredili predstavitev, ki so jo potem predstavili celemu razredu.

Od tam smo odšli v mesto Beaumaris. Z ladjico smo se odpeljali okoli Puffin islanda. Vodič nam je razlagal o njem ter o vrstah ptičev, ki so letali okoli njega.

7. dan:

Zbudili smo se v ledeno mrzlo jutro, ter se že na vse zgodaj odpravili na letališče skupaj s Švedi. V Slovenijo smo prišli okoli osme ure zvečer.

Tako se je zaključil naš enotedenski izlet v Wales.