Slike šole v naravi CŠOD Kavka

1. dan: Ogledali smo si Tolminska korita in muzej prve svetovne vojne v Kobaridu. Najbolj pa nam je bila všeč predstava v trdnjavi Kluže, kjer so nam “vojaki” predstavili takratno dogajanje v dolini Soče. Odpeljali smo se do doma Kavka, se nastanili in se sprehodili po okolici doma.

2. dan: Dopoldne smo se preizkusili v moči in kulinaričnih sposobnostih. Po skupinah smo pripravljali kobariške štruklje in plezali po umetni devetmetrski plezalni steni. Vso deževno popoldne smo se izobraževali o zeliščih, vozlih in ustvarjali s pomočjo naravnih materialov. Zvečer smo skupaj z učenci OŠ Solkan tekmovali v štafetnih igrah.

3. dan: Po zajtrku smo se odpravili na pohod s čudovitim razgledom na slovenske Alpe na severni in Italijanskimi ravnicami na južni strani. Naša pot je potekala po številnih jarkih, ki so ostali iz 1. svetovne vojne, ogledali pa smo si tudi muzej na prostem. Popoldne smo si ogledali Kavkno jamo, ki je bila zelo mrzla, podučili pa smo se tudi o Tolminskem puntu. Zvečer smo igrali med dvema ognjema in si sami popestrili večer z z igranjem in prepevanjem.

4. dan: Četrti dan smo večinoma namenili učenju o prvi pomoči. Naučili smo se imobilizirati dele telesa, kako pristopiti k poškodovancu in izvajati temeljne postopke oživaljanja. Po kosilu smo se preizkusili  tudi v streljanju z lokom, nekaj prostega časa pa smo namenili pripravi na zaključno predstavitev sob.

(Skupno 1.457 obiskov, današnjih obiskov 3)