Športni izziv OŠ Horjul

Najnovejše raziskave potrjujejo, da je za obvladovanje širjenja virusov in preprečevanje širjenja virusov v prihodnosti najbolj pomembno, da po svojih najboljših močeh poskrbimo za  izboljšanje telesne zmogljivosti in odpornosti. 

Smernice Svetovne zdravstvene organizacije priporočajo za odrasle 150 minut zmerno intenzivne telesne dejavnosti (hitrejša hoja) ali 75 minut visoko intenzivne telesne dejavnosti (intenzivnejši tek) na teden za ohranjanje zdravja. Ko govorimo o učencih je priporočljivo vsaj 60 minut zmerno do visoko intenzivne telesne dejavnosti vsak dan. V nasprotnem primeru telesna nedejavnost predstavlja resno tveganje za zdravje.  

S športom navajamo otroka  na prenašanje naporov, poleg tega obstaja tudi vse več trdih dokazov, kako pomembno vpliva gibanje na kognitivni razvoj otroka, ne le v najbolj zgodnjem obdobju, temveč tudi kasneje. 

Vzorce zdravega življenjskega sloga z dovolj telesne dejavnosti lahko izvajamo tudi v našem okolju, kjer živimo, kjer delamo, se gibljemo. Naša občina ima za hojo in pohodništvo obilo možnosti, saj je naša okolica zelo razgibana. Ravno zato bomo naredili veliko dobrega za svoje zdravje in počutje, če se odločimo, za aktivno preživljanje prostega časa.  

V ta namen bomo na naši šoli oblikovali ŠPORTNI IZZIV.

Želimo si, da bi se v čim večjem številu pridružili izzivu, katerega cilj je redno gibanje na prostem, ob enem pa tudi “nabiranje višinskih metrov” ali kilometrov.

Cilj je, da zbereš čim več višinskih metrov s svojimi vsakodnevnimi pohodi, sprehodi. Seveda se ta številka hitreje povečuje, če gremo na kakšno vzpetino. Za tiste, ki niste ljubitelji hoje v klanec, pa bomo ponudili tudi nabiranje dolžinskih kilometrov.

Vsak si zadane svoj cilj, ki bi ga rad dosegel. Čim hitreje doseči višinske metre Tošča (1021 m), Triglava (2864 m), Mont Blanca (4810 m).

Cilj pri daljinskih kilometrih si vsak zastavi sam. Lahko je, da se s svojim kilometri odpraviš peš na morje, ali da recimo, razred prehodi pot okoli Slovenije (1382 km).

Vsak dan po opravljenem podvigu višinske metre/kilometre zapiši v tabelo. Na ta način boš imel tudi možnost, da se primerjaš z ostalimi sodelujočimi sošolkami in sošolci.  

S to dejavnostjo si lahko popestriš vsakdan, se odpraviš na svež zrak in tako ohranjaš dobro kondicijsko pripravljenost ter dobro počutje.  

IZZIV BO POTEKAL OD 15. MARCA DO 11. APRILA.

Več o izzivu bodo učenci izvedeli tudi od razrednikov na razredni stopnji in učiteljev športa na predmetni stopnji.

Petra Peternel, pobudnica Športnega izziva

(Skupno 209 obiskov, današnjih obiskov 5)